6/5/08

S'acaba el món

Sí, s'acaba el món, concretament l'any 2013. O com a mínim això diu el llibre La Profecia 2013.

Ara mateix començo la meva primera crítica literària que, segurament, serà bastant dolenta, però tot és començar.

La Profecia 2013 és la continuació de El Quart Reich, també de Francesc Miralles. El Quart Reich va ser un dels Best-Cellers del Sant Jordi de l'any passat, cosa que no li ha passat al seu predecessor.

La Profecia 2013 és la història d'un periodista nord-americà, afincat a Montserrat, que rep l'encàrrec d'investigar el misteriós robatori d'unes cartes que, en principi, prediuen la fi del món a l'inici de l'any 2013. El reclam més important és que bona part de la història passa a Girona.

Un cop acabat el llibre no m'ha quedat gaire bon regust. La novel·la no és dolenta, però trobo que és bastant previsible i plana. Al protagonista li passen moltes coses, però no hi ha massa res que et cridi accesivament l'atenció. A vegades em trobava llegint per llegir, per acabar el llibre, perquè no hi havia més al·licient ja que la història no donava per més.

Tot i això és una novel·la entretinguda i de fàcil lectura, que recomano a tothom qui no es vulgui estressar llegint grans obres de la literatura.

Salut!

Nota: Tampoc em feu molt de cas he? XD

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Per fi l'has acabat?

Ja saps, la bona literatura fa suar la cansalada. jijiji

Fes-me cas, i llegeix-te un llibre que tens per casa que una servidora et va deixar.


:)

Miquel Duran-Frigola dijo...

carai, si que llegeixes ultimament! pos m'alegra que hagis acabat aquesta història barata (jajjaj ara vaig d'entès jo) i espero que la pròxima cosa que obris sigui cien años de soledad, que és literatura urgent.

fins demà pits

Anónimo dijo...

Ho veus?
Ho veus que Cien Años no es pot deixar perdreeeeeeeee?
S'hi ha fet pols ja?

Cagum d'home.



:)