10/5/08

Girona es polinitza

Aquest matí m'he aixecat amb una humida sensació. I no és que m'hagi pixat al llit, no. Era la nit de pluja que es convertia en un matí plujós i seguia amb una tarda més havia aigualida.

He agafat el cotxe amb el ferm convenciment que la cosa amainaria un xic i podria fer una visita més o menys decent al "Temps de Flors" de Girona. Per sort, el senyor que s'encarrega de l'aixeta m'ha sentit hi ha tancat una mica la clau de pas. La meva arribada a Girona ha sigut seca. Tot i això després d'emplenar-nos la panxa a la Terra (i el Sol, i la Lluna...), ha començat a ploure.
Un plogim no molt intents, però d'aquell que toca la moral.

Ens hem omplert de valor i hem sortit a patajar-nos tots els carrers del barri vell en busca de creacions floralment artístiques.

Ha estat bé. Molta caminada, bastant gent, i molts paraigües.
S'ha de dir però, que m'ha decebut una mica. Fa dos anys l'exposició va ser molt millor. La majoria d'instal·lacions em van sorprendre, cosa que aquest any ha costat moltíssim.

Esperem que l'any que ve em sorprengui un xic més, o que jo estigui una mica més receptiu. XD

Salut!

3 comentarios:

Bluemey dijo...

Certament l'exposició de fa uns anys, 2 o 3, que va ser el primer cop que anava al "Temps de Flors" em vaig quedar molt sorprès de la bellesa que li van donar a tot el barri vell. Aquest any no hi he anat però sé que cada any hi ve més gent. Espero que no es quedin encallats a nivell creatiu.

Anónimo dijo...

que sàpigues que et llegeixo.
:)

Krs dijo...

vull les fotos!!!! :P